Nasıl hesaplanır?
Bu iş sana uygun olmayabilir

Seçili özgeçmişindeki bilgilerle bu ilanın kriterlerleri sadece %30 uyumlu.

Uygunluğunu nasıl hesapladık?
Son iş deneyimin, geçmiş deneyimlerin ve toplam deneyimin uygunluk puanını etkileyen kriterler arasındadır.
Bu iş sana uygun olmayabilir

Seçili özgeçmişindeki bilgilerle bu ilanın kriterlerleri sadece %30 uyumlu.

Uygunluğunu nasıl hesapladık?
Mesleki Yeterlilikler
Şirketlerin ilanda belirlediği kriterlerle özgeçmişindeki bilgilerin ne kadar uyumlu olduğu içerik karşılaştırılmasıyla bulunur.
Bu iş sana uygun olmayabilir

Seçili özgeçmişindeki bilgilerle bu ilanın kriterlerleri sadece %30 uyumlu.

Uygunluğunu nasıl hesapladık?
Diğer Bilgiler

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION

We are looking for Unreal Engine C++ Developers to join our rapidly growing international team based in ODTU Teknokent, Ankara and HQ Office, Izmir both.

Research and Development is the founding principle of Zero Density. 

We are committed to developing cutting-edge products that respond to the industry needs. Our R&D team is always improving on our tools and tech to remold the practices of the market. Put your skills to work at a ground-breaking company that disrupts the industry. 

KEY RESPONSIBILITIES 

  • Enhancing and maintaining Reality Engine, while creating new features 
  • Responsible for performance of features 
  • Responsible for tools that go along with features which are usable and appropriate for artists, broadcasters
  • Keep your knowledge up-to date on current techniques, research, graphics data, hardware, etc.

REQUIREMENTS AND QUALIFICATIONS 

  • Strong C++ knowledge and multi-threaded programming techniques 
  • Experience in Unreal Engine  C++ programming is a Big Plus 
  • Performance minded development and optimization skills 
  • Result-oriented approach and thinking 
  • Being innovative while thinking forward 
  • Self-motivated and able to dive into a complex system with quick results 
  • Must be able to communicate & work well with a team of similarly passionate & skilled individuals.
  • Knowledge of DirectX and HLSL, compute shader experience is a plus 3D math, rendering algorithms, and data structures is a plus
  • Experience in video programming is preferred 

PREFERRED CANDIDATE

POSITION INFORMATION