warning
İlan yayından kaldırılmıştır

Çağrı Merkezi Yetkilisi

BBS Danışmanlık

İstanbul(Avr.)(Kağıthane)

İş Yerinde

İş Yerinde

Çalışma Şekli

Tam Zamanlı

Pozisyon Seviyesi

Eleman

Departman

Hukuk

Hukuk

Başvuru Sayısı

439 başvuru

Çalışma Şekli

Tam Zamanlı

Pozisyon Seviyesi

Eleman

Başvuru Sayısı

439 başvuru

Departman

Hukuk

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 
  • Ms Office uygulamalarına hakim,
  • İletişim becerileri kuvvetli, temsil yeteneği yüksek, 
  • Zaman yönetimi konusunda etkin,
  • İş takibi ve sorumluluk alma yeteneğine sahip,
  • Esnek çalışma saatleri ve yoğun iş temposuna uyum sağlayabilen,
  • Tercihen Avrupa yakasında ikamet eden,
  • En az lise mezunu,
  • İnsan ilişkileri başarılı, ikna kabiliyeti güçlü,
  • Sabırlı, güleryüzlü, hedef odaklı çalışabilen,
  • Diksiyonu düzgün, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, prezentabl
  • Hafta sonu çalışmalarına katılabilen,
  • Tercihen hukuk bürosunda çalışmış, alacak takibi ve telefonda tahsilat konusunda tecrübe sahibi, yasal takip sistemi bilgisi olan


İŞ TANIMI

İstanbul - Kağıthane'de (Çağlayan) bulunan Hukuk büromuzun Çağrı Merkezi/Tahsilat  departmanında görevlendirilmek üzere;
  • Borçlularla ilgili adres, telefon vb. iletişim bilgilerinin istihbaratının yapılması,
  • Büromuzda eğitimi verilecek programlar kullanılarak dosya borçlularının aranması,
  • Dosya bilgilerinden ve görüşme notlarından yararlanarak borçlulara ödeme planı sunulması,
  • İdari/Yasal Takip dosya borçlularının tahsilata yönlenidirilerek  dosyalarının kapattırılması
 

Aday Kriterleri

1 - 5 yıl arası
Lise(Mezun), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)
Yapıldı, Tecilli

Çağrı Merkezi Yetkilisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.

Çağrı Merkezi Yetkilisi Çağrı Merkezi Yetkilisi Maaşları Çağrı Merkezi Yetkilisi Nasıl Olunur? Çağrı Merkezi Yetkilisi Nedir? Çağrı Merkezi Yetkilisi İş İlanları

Avukatlık ve Hukuki Danışmanlık

Hakkımızda

Ocak 2005 tarihinden itibaren faaliyet gösteren BBS HUKUK/Av.Ahmet Şafak KUŞ Hukuk Bürosu, ağırlıklı olarak bankalara sözleşmeli olarak hizmet vermekt

Şirket Sayfasına Git
Yan Haklar

Yemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.).

Çağrı Merkezi Yetkilisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.

Çağrı Merkezi Yetkilisi Çağrı Merkezi Yetkilisi Maaşları Çağrı Merkezi Yetkilisi Nasıl Olunur? Çağrı Merkezi Yetkilisi Nedir? Çağrı Merkezi Yetkilisi İş İlanları